Zgłoszenie reklamacji lub zwrotu w x-komie

1. Typ zgłoszenia

Wybierz tę opcję, jeśli Twój produkt jest objęty gwarancją producenta. Informacja o tym kto jest gwarantem znajduje się w opisie produktu.
Wybierz tę opcję, jeśli Twój produkt jest objęty gwarancją x-kom. Informacja o tym kto jest gwarantem znajduje się w opisie produktu. Ten rodzaj gwarancji dotyczy najczęściej produktów pochodzących z linii produkcyjnej x-kom.
Wybierz tę opcję, gdy reklamujesz desktop x-kom, jeśli dokupiłeś dodatkową gwarancję on-site w x-kom.
Wybierz tę opcję, gdy otrzymałeś z serwisu dokument o braku możliwości naprawy Twojego produktu.

2. Dane zamówienia

Gdzie kupiłeś produkt?

Sklep internetowy - wysyłka

x-kom Biała Podlaska

x-kom Białystok

x-kom Bielsko-Biała

x-kom Bydgoszcz

x-kom Częstochowa Galeria Jurajska

x-kom Częstochowa Wolności

x-kom Gdańsk

x-kom Gdynia

x-kom Gliwice

x-kom Katowice

x-kom Kielce

x-kom Kraków Bonarka

x-kom Kraków Bronowice

x-kom Kraków Chopina

x-kom Lublin

x-kom Olsztyn

x-kom Opole

x-kom Poznań

x-kom Rzeszów

x-kom Szczecin

x-kom Tarnowskie Góry

x-kom Toruń

x-kom Warszawa Północna

x-kom Warszawa Promenada

x-kom Warszawa Reduta

x-kom Wrocław Bielany

x-kom Wrocław Pasaż

x-kom Łódź

3. Informacje o produkcie

Nazwa produktu Numer seryjny Polisa ubezpieczeniowa Akcesoria Hasło

4. Dodatkowe informacje

Paczkomat InPost (darmowy)

Kurier

Zwrot pieniędzy

Wymiana

Naprawa

Wymiana

Naprawa

Wymiana

Zwrot pieniędzy

Obniżenie ceny

Zwrot pieniędzy

Wymiana

Produkt mechanicznie uszkodzony Produkt niezgodny z zamówieniem Produkt nie spełnia moich oczekiwań Produkt nie działa lub działa nieprawidłowo Produkt nie jest zgodny z opisem na stronie Nie chcę podawać przyczyny

rozmiar pliku do 3 MB

5. Dane zgłaszającego

Warunki zgłoszenia

  1. Jaką rolę pełni x-kom, gdy reklamujesz produkt u producenta
    Jeśli zgłosisz reklamację na podstawie gwarancji producenta, my – x-kom – będziemy tylko pośrednikiem między Tobą a producentem. Wszystkie warunki gwarancji, a więc termin, formę zakończenia i koszty serwisu, określa producent. Jeśli producent nie uzna Twojej reklamacji w ramach gwarancji, może obciążyć Cię kosztami związanymi z rozpatrywaniem Twojej sprawy.
    Ta procedura nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień, które wynikają z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (ustawa z dnia 23 marca 1964 r. Kodeks cywilny, Dz.U.2019.1145) oraz uprawnień z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287).
  2. Co, jeśli sprzęt jest uszkodzony mechanicznie
    Jeśli stwierdzimy – my lub serwis producenta – uszkodzenia mechaniczne urządzenia, które reklamujesz, możemy nie uznać Twojej reklamacji. Dotyczy to również sytuacji, kiedy uszkodzenia te nie będą widoczne w trakcie przyjmowania sprzętu, a stwierdzimy je dopiero w serwisie. Niektóre uszkodzenia mechaniczne mogą postępować i powodować kolejne usterki urządzenia.
  3. Usuń swoje akcesoria i hasła
    Zanim przekażesz nam produkt, który reklamujesz, odłącz i wyciągnij wszystkie dodatkowe akcesoria. W szczególności chodzi o: karty SIM, karty SD, etui, zawieszki, folie ochronne czy szkło hartowane. Jeśli pozostawisz jakieś akcesoria, serwis może je usunąć, jeśli będzie to konieczne do weryfikacji produktu.
    Wyłącz funkcje, które mogą blokować dostęp do sprzętu (Find My iPhone, konto Google, hasła). Bez tego serwis nie będzie mógł zweryfikować i naprawić urządzenia.
  4. Zabezpiecz swoje dane
    Każda naprawa sprzętu wiąże się z ryzykiem utraty danych. Nie odpowiadamy za dane i programy, które znajdują się w urządzeniu lub przesłanych z nim nośnikach.
    Nie musisz przywracać sprzętu do ustawień fabrycznych – szczególnie, kiedy problem związany jest z działaniem oryginalnego oprogramowania i powrót do ustawień fabrycznych mógłby utrudnić serwisantowi diagnozę usterki. Usuń jednak z urządzenia swoje dane osobowe – na przykład prywatne zdjęcia, filmy i inne, podobne pliki.
  5. Jak zgłosić reklamację, jeśli to nie Ty kupiłeś produkt
    Jeśli zgłaszasz reklamację produktu, który kupiła od nas inna osoba, możemy poprosić Cię o potwierdzenie własności tego produktu. Może to być, na przykład, umowa sprzedaży, oświadczenie klienta pierwotnego o zbyciu i przeniesieniu własności lub pełnomocnictwo.
  6. Dlaczego potrzebujemy Twoich danych i jak je chronimy
    Swoje dane w formularz zgłoszenia reklamacji podajesz nam dobrowolnie. Jednak jeśli nie podasz nam wszystkich potrzebnych danych, nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojego zgłoszenia. Informację o tym w jaki sposób i dlaczego przetwarzamy Twoje dane, znajdziesz w naszej polityce prywatności – na naszej stronie (https://www.x-kom.pl/polityka-prywatnosci) oraz w naszych salonach.
    Twoje dane przetwarzamy i ochraniamy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).